Известие

Collapse
No announcement yet.

Шум при ускорение???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Точно така,съединителят боксува само при подаване на газ,а не при отпускането и.В момента на ускоряване е подложен на по-голямо натоварване и ако е тръгнал,приплъзва.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
      Точно така,съединителят боксува само при подаване на газ,а не при отпускането и.В момента на ускоряване е подложен на по-голямо натоварване и ако е тръгнал,приплъзва.
      Това означава ли, че при това положение би се чувало метално стържене....прекъснато при това?

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от jazzman Покажи съобщение
        Притриса когато съм срещу бордюр или потеглям под наклон. Трябва да подавам доста газ за да не тресе. Това и причината да си мисля, че съединителя е на път... Според теб обаче това не може да е причина за допълнителен шум при ускорение...???
        Имаш проблем със феродовия диск и евентуално притискателния щом притриса

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
          Имаш проблем със феродовия диск и евентуално притискателния щом притриса
          Това е ясно и съединителя ще го сменям със сигурност...въпроса е дали стържещия звук, който чувам може също да идва от съединителя? До момента се изказаха доста противоречиви мнения...

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от jazzman Покажи съобщение
            Това е ясно и съединителя ще го сменям със сигурност...въпроса е дали стържещия звук, който чувам може също да идва от съединителя? До момента се изказаха доста противоречиви мнения...
            Da, от нитовете на феродото

            Comment


            • #21
              Ако са ти застъргали нитовете,цялата съединителна група/маховик,феродов и притискателен диск/ е
              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                Ако са ти застъргали нитовете,цялата съединителна група/маховик,феродов и притискателен диск/ е
                Ако е така според мен ще има доста повече шумове от този, който аз чувам при по-силно ускорение или бъркам?

                Comment


                • #23
                  Ще разбереш чак когато го отвориш.
                  Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от jazzman Покажи съобщение
                    Ако е така според мен ще има доста повече шумове от този, който аз чувам при по-силно ускорение или бъркам?
                    Ти продължавай да мислиш .....

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от jazzman Покажи съобщение
                      Ако е така според мен ще има доста повече шумове от този, който аз чувам при по-силно ускорение или бъркам?
                      Още в началото ти пуснах линк към друга тема отнасяща се за шум, който идва от планката , която е на генерацията. Огледай да не е разхлабена. Това с нитовете, дето са го писали по-горе го забрави веднага - дори и да е така, няма да чуваш никакво стържене от там, още повече, че ако има някакъв проблем с въпросните ''нитове'', то ще е в момента на "зацепване" на съединителя. Друго - ако си отишъл на нитове, почти ще е невъзможно дори да потеглиш.
                      156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                      Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщение
                        Още в началото ти пуснах линк към друга тема отнасяща се за шум, който идва от планката , която е на генерацията. Огледай да не е разхлабена. Това с нитовете, дето са го писали по-горе го забрави веднага - дори и да е така, няма да чуваш никакво стържене от там, още повече, че ако има някакъв проблем с въпросните ''нитове'', то ще е в момента на "зацепване" на съединителя. Друго - ако си отишъл на нитове, почти ще е невъзможно дори да потеглиш.
                        Това си помислих и аз...да не говорим, че би трябвало да има шумови при натискане и отпускане на съединителя...
                        Ще огледам този уикенд и генерацията и окачването...а и се надявам да повозя и специалист, за да си каже и той мнението...

                        Comment


                        • #27
                          Я ей така профилактично огледай всички тампони на двигателя. Може да си скъсал някой и при ускорение да ти пропада мотора (на малки предавки усукващият момент е доста сериозен). Ако имаш тръгнал тампон също така ще усещаш тласък при рязко подаване или отнемане на газ.
                          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                            Я ей така профилактично огледай всички тампони на двигателя. Може да си скъсал някой и при ускорение да ти пропада мотора (на малки предавки усукващият момент е доста сериозен). Ако имаш тръгнал тампон също така ще усещаш тласък при рязко подаване или отнемане на газ.
                            Помислих си го това за тампоните, но мисля, че самия звук е друг. Както казах след много слухтене снощи стигнах до извода, че звука е метално триене...и то прекъснато... Звучи според мен като нещо, което се върти и се трие...най логично ми се струва да е нещо по-окачването.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщение
                              Още в началото ти пуснах линк към друга тема отнасяща се за шум, който идва от планката , която е на генерацията. Огледай да не е разхлабена. Това с нитовете, дето са го писали по-горе го забрави веднага - дори и да е така, няма да чуваш никакво стържене от там, още повече, че ако има някакъв проблем с въпросните ''нитове'', то ще е в момента на "зацепване" на съединителя. Друго - ако си отишъл на нитове, почти ще е невъзможно дори да потеглиш.
                              Потегляш, потегляш, но до време. Докато все още има феродо останало. Но започваш все повече да боксуваш. Нали затова тук във форума ме псуваше .... един прочут майстор на алфи дето ми беше сложил боклуци вместо Валео - та феродовия беше на нитове, лагера счупен, а притискателния с жлебове само за 2000км. Че и некадърен шофьор ме нарекоха даже. И се чува стържене

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
                                Нали затова тук във форума ме псуваше .... един прочут майстор на алфи дето ми беше сложил боклуци вместо Валео - та феродовия беше на нитове, лагера счупен, а притискателния с жлебове само за 2000км. Че и некадърен шофьор ме нарекоха даже. И се чува стържене
                                Да, чух за случая
                                156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                                Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                                Comment

                                Working...
                                X